Brug for hjælp? Så besøg vores supportcenter
Kontakt os
Kontakt os
Urkompagniet.dk
Kronprinsensgade 2
1114 København
ÅBNINGSTIDER
Tir - Fre: 11:00 - 18:00
Lørdag: 11:00 - 17:00
Herunder finder du de tre mest almindelige spørgsmål - og svarene på dem.
Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål, kan du spørge os via vores formular lidt længere nede på siden.
-
Jeg har lige købt et ur, men nu står der, at det er i restordre/udsolgt?
Så snart du har foretaget dit køb, går vores system automatisk ind og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Det gøres for at reservere uret til dig. Har lagerbeholdningen inden dit køb været nede på 1, vil lagerantallet efter dit køb stå på 0, og derved optræde som udsolgt. Men bare rolig, det gælder kun for fremtidige køb. Dit ur vil normalt blive sendt med det samme (hvis bestilt inden klokken 15 på hverdage, og status på produktet er "Afsendes straks på hverdage, ved bestilling før kl. 15".
-
Hvordan kan jeg få tilpasset urlænken?
Med de fleste lænkeure kan du billigt tilkøbe et lænkeværktøj:
Når du lægger det valgte lænkeur i indkøbskurven, så placeres automatisk også et lænkeværktøj i kurven til kr. 29 - hvis det passer til dit ur. Du kan dog fravælge dette, når du lægger uret i indkøbskurven, hvis du ikke ønsker det. Du kan også altid slette det fra indkøbskurven igen, hvis du ikke ønsker det alligevel.
Vores værktøj til lænkejustering fungerer som vist her: https://www.urkompagniet.dk/justering -
Uret er ikke noget for mig, og jeg ønsker at bytte eller returnere det - hvordan gør jeg?
Vi henviser til punktet bytte og fortrydelsesret i vores handelsbetingelser.
Der er ingen administrationsgebyrer ved at bytte, og du kan gratis benytte vores returlabel til bytte (sendt på email fra ordre@reverie.dk). Se bagsiden af din følgeseddel for bytte- og returskema. Bemærk: Ved brug af vores returlabel til refundering af ordren, fratrækkes 50 kroner fra ordrens kreditering.